Програмне забезпечення для ПК
Підсистема пам'яті Підсистема пам'ятіВипробування: Тепер про архітектуру: вона відрізняється від "старших" товаришів. Почнемо з найдорожчого й схожого на топові моделі HD4850. Він побудований на відеопроцесорі RV770, такому ж,...
Контактні даніC будь-якими питаннями писати
через форму зворотного зв'язку
Відеоадаптер ВідеоадаптерДжокери: По-перше, у цій категорії в нас представлений GeForce GTX285, найшвидший з однопроцесорних відеоадаптерів. Він побудований на тім же камені G200b, що й GTX275 (див. нижче), але має більше широку шину пам'яті (512 біт) і ледве більший...
Процесори PowerPC Процесори PowerPCНічим особливим вона не блищить: з її допомогою можна перекодувати відстовбурчити у формат, зрозумілий DVD-Плеерам, і зробити барвисте меню. В iDVD основна ставка робиться на автоматизацію процесу. Наприклад, у програмі споконвічно доступно...
Третій bluetooth Третій bluetoothОфіційно представлений стандарт Bluetooth 3.0: Перша й головна новина з'явилися подробиці про платформу Moorestown, що повинна прийти на зміну найвідомішій архітектурі ARM на ринку мобільних комп'ютерів і смартфонов. Приводом...
Ліцензовані програми Ліцензовані програмиТайваньские вести: Анонімні джерела з Тайваню розкрили короткострокові плани Intel по випуску CPU. Затверджується, що ще цього року ми побачимо на прилавках магазинів процесор Core i7 960, що є "не екстремальною" версією...
Ліцензовані програми
Тайваньские вести: Анонімні джерела з Тайваню розкрили короткострокові плани Intel по випуску CPU. Затверджується, що ще цього року ми побачимо на прилавках магазинів процесор Core i7 960, що є "не екстремальною" версією Core 1 965 Extreme: при тій же частоті в 3,2 Ггц новий чип буде невигідно відрізнятися від прототипу заблокованим множником і вигідно - набагато більше низькою ціною. Також компанія збирається випускати два камені для так званих неттопов - двухъядерный Atom D510 і одноядерний D410.

Нетбук від Микки-Мауса: Здається, через кілька років не залишиться жодного бурштину, що не випустив би власного "іменного" нетбука, - уже сьогодні " Інтернет-Ноутбук" є майже у всіх мало-мальськи відомих компаній, що працюють на споживчому ринку. От і корпорація Disney вирішила, що варто доповнити лінійку "брендовых" продуктів власним лэптопом - він, як можна догадатися, буде націлений на дитячу аудиторію. Начинка девайса стандартна (8, 9-дюймовий дисплей, Atom N270, Win XP Home), його ціна - 350 у.е.

Закон Мура протримається недовго: Закону Мура, що говорить, що кількість транзисторів у передових інтегральних схемах подвоюється кожні 18-24 місяця, уже не раз пророкували швидке забуття у зв'язку з тим, що технологічні можливості виробників напівпровідникових компонентів не безмежні й будуть вичерпані в не настільки вже віддаленому майбутньому. Чергові похмурі пророкування із приводу долі "кремнієвої" промисловості надійшли від аналітиків компанії iSuppli, і вони виглядають більше обґрунтованими, чим всі попередні прогнози скептиків.

На думку фахівців, збільшувати кількість транзисторів і зменшувати розмір елементів мікросхем колишніми запаморочливими темпами "Интелу" з товариші" удасться доти, поки типовим техпроцессом не будуть уважатися технологічні норми 18 нм, - після цього кожне вдосконалення технології буде вимагати таких непомірних вкладень у нове обладнання, що настільки швидка зміна технологічних норм виявиться нерентабельною.

Toshiba, немов дорікаючи скептиків, що очікує зниження темпів удосконалювання техпроцессов, по яких виробляються мікросхеми, представила на суд громадськості чорнові специфікації нової технології, по якій планується робити плати з типовим елементом розміром усього в 16 нм. Основна особливість ноу-хау полягає в матеріалі, що пропонується застосовувати для виготовлення чипів. Це германій, що, на думку Toshiba, підходить для настільки "тонких" мікросхем куди краще кремнію

Mirror s Edge 2 - бути! Старший віце-президент ЕА Games Europe Патрик (Patrick Soderlund) зізнався, що розроблювачі зі шведської гейм-студії ЕА DICE уже приступилися до створення другої частини "симулятора Mirror's Edge, повідомляє ресурс Video-Gamer. Причому топ-менеджер ЕА відзначив, що група, що займаються проектом, досить нечисленна. Причина цього криється в тім, що, як заявив, скоїти першої частини іграшки виявився досить ризикованим і не позбавленим прорахунків експериментом.
 
Copyright (c) 2009